Sprzedaż Hurtowa - Regulamin

O nas

Medica-Group Sp. z o.o. to firma z bogatym doświadczeniem w sprzedaży suplementów diety oraz kosmetyków, zdobywanym od 1999 roku. Nasze produkty spełniają wszystkie wymagania polskie oraz unijne, co gwarantuje ich najwyższą jakość i bezpieczeństwo.


Cechuje nas wykorzystanie ekstraktów o wyjątkowych właściwościach, które wyróżniają nasze suplementy i kosmetyki na tle innych firm. Dzięki unikalnym składom i najsilniejszym stężeniom użytych surowców, możemy z dumą nazwać nasze produkty najlepszymi na rynku.
 

Dlaczego warto wybrać Medica-Group?

  • Ponad 20 lat doświadczenia w branży.
  • Produkty spełniające najwyższe standardy jakościowe w Polsce i Unii Europejskiej.
  • Unikalne składy i wysokie stężenia aktywnych składników.
  • Certyfikaty GMP i HAACP, potwierdzające nasze zaangażowanie w jakość i bezpieczeństwo.

 

Serdecznie zapraszamy do współpracy hurtownie, sklepy detaliczne oraz apteki!
 



Jak wspólnie promować i zwiększać sprzedaż?

Współpracując z nami, masz możliwość nie tylko zwiększenia sprzedaży, ale także uzyskania dodatkowych korzyści! Oferujemy kompleksowe wsparcie w tworzeniu banerów reklamowych i promocyjnych, które możesz umieścić na swojej stronie internetowej. Dzięki temu Twoi klienci łatwiej znajdą nasze produkty, co przełoży się na większe zyski dla obu stron!

Korzyści ze współpracy:

  • Profesjonalnie wykonane banery reklamowe dostosowane do Twojej strony
  • Dodatkowe benefity za umieszczenie banerów i promowanie naszych produktów
  • Wsparcie w zakresie pozycjonowania produktów na głównych stronach lub kartach kategorii
  • Większa widoczność i rozpoznawalność marki, co przekłada się na większą sprzedaż

Jak to działa?

  1. Zgłoś się do nas - Skontaktuj się z naszym zespołem, aby uzyskać więcej informacji i zacząć współpracę.
  2. Otrzymaj banery - Przygotujemy dla Ciebie indywidualne banery reklamowe, które możesz umieścić na swojej stronie.
  3. Umieść banery - Zamieść banery w widocznych miejscach na swojej stronie, aby przyciągnąć uwagę klientów.

Skontaktuj się z nami już dziś i zacznij korzystać z dodatkowych korzyści!

 



Dane Firmy (adres/siedziba)

Medica-Group Sp. z o.o. ul. Mikołaja Reja 43/1, 76-200 Słupsk

NIP: 839-317-84-36, Regon 361035059
 



Kontakt

e-mail: sprzedaz@medica-group.pl

tel./fax +48 59 728 50 23

tel. kom. +48 519 371 391 (sprzedaż detaliczna)
tel. kom. +48 500 472 658 (sprzedaż hurtowa)
 


 

Składanie zamówień hurtowych

Aby dokonywać zakupów hurtowych zarejestruj się w panelu hurtowym klikając na "Zaloguj się" w prawym górnym rogu naszej strony, zaznacz opcję "Chcę uzyskać dostęp do zakupów hurtowych", wypełnij formularz załączając pliki z dokumentami potwierdzającymi prowadzenie działalności gospodarczej.

Po pozytywnej weryfikacji otrzymasz dostęp do panelu hurtowego gdzie będziesz mieć możliwośc składnia zamówień hurtowych.

Zamówienia możesz składać 24h/dobę, 7 dni w tygodniu.

 


Anulowanie zamówień

Jeżeli chcesz anulować swoje zamówienie, możesz to zrobić poprzez wysłanie do nas odpowiedniej dyspozycji e-mailem na adres sprzedaż@medica-group.pl

 


Formy dostawy

  •  Na podany adres  - podany w formularzu zamówieniowym. W tym przypadku przesyłkę dostarczy bezpośrednio doręczyciel Poczty Polskiej. Jeżeli zamówienie jest realizowane w opcji „za pobraniem”, wówczas kwotę pobrania pobierze od Ciebie doręczyciel. Jeżeli nie zastanie Ciebie w domu, to pozostawi awizo w Twojej skrzynce pocztowej, na podstawie którego odbierzesz przesyłkę we wskazanym przez doręczyciela Urzędzie Pocztowym (właściwym dla Twojego miejsca zamieszkania). W przypadku wysyłki w opcji „płatne przelewem” doręczyciel dostarczy przesyłkę bez pobierania już żadnych opłat. W przypadku Twojej nieobecności pozostawi awizo w celu odebrania przesyłki w urzędzie pocztowym gdzie również nie będzie pobierana już żadna opłata.
     
  •  Odbiór Osobisty na Poczcie (kiedyś pod nazwą Poste Restante)   - masz większą dyskrecję przed domownikami. W takiej opcji wybierasz w koszyku opcję o nazwie   Płatne przy odbiorze - odbiór osobisty na poczcie   lub   Przelew / karta - odbiór osobisty na poczcie.

    Następnie podajesz jedynie swoje imię i nazwisko, nr telefonu komórkowego (obowiązkowo) oraz wybierasz Urząd Pocztowy, do którego mamy dostarczyć przesyłkę (lista Urzędów Pocztowych wyświetli się automatycznie w koszyku jak tylko zaczniesz pisać nazwę miejscowości gdzie mamy dostarczyć zamówienie).

    W kolejnym etapie podaj swoje dane adresowe (przesyłkę mimo to wyślemy na wskazany wcześniej przez Ciebie Urząd Pocztowy) lub podaj ponownie adres Urzędu Pocztowego, jeżeli chcesz być w pełni anonimowy również przed nami.

    Dostaniesz e-mail (na adres e-mail podany w zamówieniu) z informacją o wysłaniu przesyłki oraz sms z wiadomością o możliwości odbioru przesyłki na wskazanym Urzędzie Pocztowym wraz z nr jej nadania.

    WAŻNE:
    W przypadku opcji Odbiór Osobisty na Poczcie podanie numeru telefonu komórkowego Adresata jest obligatoryjne.
    Pamiętaj (!), aby podać właściwy nr telefonu komórkowego Adresata.

    PELNA INFORMACJA O PRZESYŁCE - Bezpłatne Awizo Elektroniczne !!!
    Elektroniczne awizo, czyli informacja o przesyłce  oczekującej na odebranie oraz elektroniczna informacja o doręczeniu przesyłki to najnowsze zmiany w naszej ofercie.  Powiadomienie o przesyłce otrzymasz smsem albo e-mailem.

    Oferujemy dwie wersje awizo. Obok tradycyjnego papierowego powiadomienia dostarczanego przez doręczyciela, udostępniamy bezpłatne awizo elektroniczne - eINFO: awizo. Jeżeli doręczyciel nie będzie mógł doręczyć przesyłki wyślemy do Ciebie wiadomość z informacją o numerze przesyłki oraz adresem placówki, w której można ją odebrać.

    Pełna kontrola nad korespondencją
    Powiadamiania: sms albo e-mail. Jest to szczególnie wygodne rozwiązanie, zwłaszcza wtedy, gdy jesteś dłużej w pracy lub poza miejscem zamieszkania.

 

  •  Odbiór Osobisty na Stacji ORLEN  - masz większą dyskrecję przed domownikami i nie tylko. W takiej opcji wybierasz w koszyku opcję o nazwie Przelew / karta - odbiór osobisty na stacji ORLEN.

    Następnie podajesz jedynie swoje imię i nazwisko, nr telefonu komórkowego (obowiązkowo) oraz wybierasz stację ORLEN, do której mamy dostarczyć przesyłkę (lista stacji ORLEN wyświetli się automatycznie w koszyku jak tylko zaczniesz pisać nazwę miejscowości gdzie mamy dostarczyć zamówienie).

    W kolejnym etapie podaj swoje dane adresowe (przesyłkę mimo to wyślemy na wskazaną wcześniej przez Ciebie stację ORLEN) lub podaj ponownie adres stacji ORLEN, jeżeli chcesz być w pełni anonimowy również przed nami.

    Dostaniesz e-mail (na adres e-mail podany w zamówieniu) z informacją o wysłaniu przesyłki oraz SMS z wiadomością o możliwości odbioru przesyłki na wskazanej stacji ORLEN wraz z nr jej nadania.

    WAŻNE:
    W przypadku opcji Odbiór Osobisty na stacji ORLEN podanie numeru telefonu komórkowego Adresata jest obligatoryjne.
    Pamiętaj (!), aby podać właściwy nr telefonu komórkowego Adresata.
    Pełna kontrola nad korespondencją
    Powiadamiania: sms oraz e-mail. Jest to szczególnie wygodne rozwiązanie, zwłaszcza wtedy, gdy jesteś dłużej w pracy lub poza miejscem zamieszkania. Formę dostawy wybierasz sam podczas składania zamówienia

 



Formy płatności

  • za pobraniem (płatne przy odbiorze)
  • przelew tradycyjny
  • Pay'u - przelew / karta płatncza, kredytowa
  • Pay'u - na raty

 

Przy wybraniu opcji płatności „przelewem” prosimy dokonać zapłaty na konto:

Medica-Group Sp. z o.o.

ul. Mikołaja Reja 43/1

76-200 Słupsk

PKO BP I/O SŁUPSK nr 98 1020 4649 0000 7602 0189 4443

 

Do przelewów z zagranicy:

 

PKO BP I/O SŁUPSK                                   
Medica-Group Sp. z o.o.

ul. Mikołaja Reja 43/1

76-200 Słupsk


SWIFT: BPKOPLPW                                   
IBAN: PL98102046490000760201894443

 

W tytule płatności prosimy podać nr zamówienia lub imię i nazwisko abyśmy mogli szybko i łatwo zidentyfikować daną wpłatę.

Po zaksięgowaniu środków na naszym koncie wyślemy przesyłkę bez pobrania.

Formę płatności wybierasz sam podczas składania zamówienia.

 


Kupuj na raty Online

  • prowizja za udzielenie pożyczki to 0%
  • bez wychodzenia z domu, kuriera i podpisywania umów
  • preferencyjne oprocentowanie
  • wartość koszyka od 300 zł do 20.000 zł
  • liczba rat: 3 do 36
  • decyzja nawet w kilkanaście minut

 

Jak to działa?

Wybierz produkty

  • o wartości 300-20 000 zł
  • dodaj do koszyka

 

Wybierz raty PayU jako metodę płatności

  • zaakceptuj podsumowanie transakcji
  • przejdź do wniosku kredytowego

 

Wypełnij wniosek online

  • zaczekaj na odpowiedź z Biura Informacji Kredytowej
  • zweryfikuj swoje dochody
  • zatwierdź umowę online

 

Potwierdź dane i kupuj na raty!

  • w celu weryfikacji wpłać 1zł na podany rachunek (kwota zostanie zwrócona)
  • po pozytywnej weryfikacji zostanie my poinformowani o otrzymaniu Twojej zapłaty i zrealizujemy Twoje zamówienie

 

A teraz możesz już tylko cieszyć się nowym zakupem!

 

Kto może kupić na raty?

Na raty mogą kupować wszystkie osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.

 

Co można kupować na raty?

Na raty zapłacisz za jeden lub za kilka przedmiotów o łącznej wartości od 300 do 20 000 zł (łącznie z kosztami wysyłki), kupionych w jednym sklepie i podczas jednej transakcji. Nie możesz skorzystać z rat PayU, jeśli za zakupione przedmioty chcesz zapłacić przy odbiorze.

 

Kiedy raty PayU są niedostępne?

Ratami PayU nie można zapłacić, gdy:

  • w koszyku znajdują się przedmioty o łącznej wartości nie mieszczącej się w przedziale 300 do 20 000 zł wraz z przesyłką
  • wybrałeś opcję płatności przy odbiorze

Kto udziela pożyczki na zakupy w sklepie internetowym?

Podmiotem udzielającym pożyczki, określanej jako Raty PayU jest partner pożyczkowy - Alior Bank SA. Sprzedający nie jest stroną umowy kredytowej, którą zawierasz, gdy kupujesz na raty PayU. Decyzja o przyznaniu pożyczki zależy również od Twojej historii w Biurze Informacji Kredytowej. Za sprawdzenie historii kredytowej w BIK odpowiada Alior Bank SA.

 

Jaką rolę w udzielaniu pożyczki pełni PayU?

PayU jest technicznym operatorem, który jedynie udostępnia możliwość skorzystania z pożyczki udzielanej przez partnera pożyczkowego. Umowa pożyczkowa zostaje zawarta pomiędzy pożyczkobiorcą Alior Bank SA.

 

Ile trwa sprawdzenie wniosku kredytowego przez partnera pożyczkowego?

Cały proces zakupów na Raty PayU trwa kilkanaście minut. Wyjątek stanowią godziny nocne oraz dni wolne od pracy.

 

Co się stanie, jeśli kupujący nie dostanie pożyczki?

Jeśli nie dostaniesz pożyczki, przedmioty nie zostanę kupione. Pamiętaj jednak, że będziesz mógł zrealizować transakcję wybierając inną metodę płatności.

 

Otrzymałem pożyczkę, ale przedmioty nie zostały kupione. Dlaczego?

W trakcie weryfikacji wniosku o pożyczkę jeden z przedmiotów dodanych do koszyka został kupiony przez inną osobę lub oferta się skończyła. Sprzedający skontaktuje się z Tobą w celu zwrócenia kwoty transakcji na Twoje konto. Pamiętaj, że od umowy o pożyczkę możesz odstąpić w ciągu 14 dni lub wykorzystać środki na inne potrzeby.

 

Jaka może być kwota pożyczki?

Minimalna kwota pożyczki to 300 PLN, a maksymalna kwota to 20 000 PLN.

 

Jaka jest liczba rat i okres kredytowania?

Możesz wybrać dowolną liczbę miesięcznych rat w przedziale od 3 do 36. Okres kredytowania wynosi od 3 miesięcy do 3 lat.

 

Jakie są koszty pożyczki?

Prowizja za udzielenie pożyczki to 0%. Oprocentowanie może różnić się w zależności od sklepu, w którym dokonujesz zakupów. Oprocentowanie wynosi 13% - dla pożyczek z ubezpieczeniem oraz 16% - dla pożyczek bez ubezpieczenia. Przykład reprezentatywny: kwota pożyczki: 500 zł, liczba rat: 18, oprocentowanie nominalne: 11%, składka na ubezpieczenie na życie: 22,50 zł, opłata przygotowawcza: 0 zł, kwota odsetek: 44,80 zł, RRSO: 18,43%. Ostateczne warunki kredytowania zależą od daty wypłaty pożyczki oraz daty płatności pierwszej raty. Warunki oferty: wg stanu na 22.05.2012 r.

 

Jaki jest sposób spłacania pożyczki?

Pożyczkę będziesz spłacać w równych ratach. Odsetki są pobierane w trybie miesięcznym w racie pożyczki. Kwotę raty, termin spłaty oraz numer rachunku znajdziesz w umowie pożyczki. Oprócz tego harmonogram spłaty pożyczki otrzymasz pocztą.

 

Czy ubezpieczenie pożyczki jest obowiązkowe i jak je opłacić?

Pakiet ubezpieczeniowy obejmujący ubezpieczenie na życie jest dobrowolny. Składka za ubezpieczenie naliczana za cały okres kredytowania z góry. Jeśli chcesz skorzystać z ubezpieczenia, nie musisz zawierać żadnej dodatkowej umowy, wystarczy, ze na wniosku kredytowym wybierzesz opcję: pożyczka z ubezpieczeniem.

 

Czy można dokonać wcześniejszej spłaty pożyczki?

Tak, możesz spłacić pożyczkę przed terminem. W tym celu skontaktuj się z pożyczkodawcą. Nie zapłacisz odsetek za okres po spłacie pożyczki.

 

Jakie dokumenty będą potrzebne do wypełnienia wniosku pożyczkowego?

Będziesz potrzebować dowodu osobistego, danych zakładu pracy (nazwy, adresu, telefonu) oraz okresu Twojego zatrudnienia. Przygotuj także informację o osiąganym dochodzie netto.

 

Gdzie uzyskać pomoc przy zakupie na raty?

Jeśli masz problem z zakupem na raty, napisz na adres: mailto:raty@payu.pl. Jeśli pytanie dotyczy wniosku pożyczkowego (jego niedostępności, statusu, in.) prosimy skierować je do Alior Raty na numer 12 370 70 83 lub 12 370 71 10 lub 801 11 55 99.

 


Sposób wysyłki

  •  Poczta Polska - Pocztex 
    POTWIERDZANIE ZAMÓWIEŃ
    Po przyjęciu przez nasz sklep zamówienia otrzymasz prośbę o potwierdzenie zamówienia e-mail'em.
    Pamiętaj : do zrealizowania przez nas zamówienia nie wymagamy jego potwierdzenia.
    Zamówienia opłacone kartą kredytową lub przelewem nie wymagają późniejszego potwierdzania.
    Po wysłaniu przez nas przesyłki otrzymasz e-mail z taką informacją abyś mógł przygotować się na odbiór towaru. W celu zachowania pełnej dyskrecji nie potwierdzamy zamówień telefonicznie. Zwracamy się jednak z prośbą o wypełnianie w formularzu zamówieniowym pola z nr telefonu kontaktowego. Wpisanie tego numeru telefonu przydaje się nam w sytuacjach niestandardowych, kiedy to musimy koniecznie skontaktować się z Tobą np.: w przypadku wpisania przez Ciebie niekompletnego adresu dostawy.          

    WIĄŻACY CZAS TRWANIA OFERTY
    Oferta (informacja o cenie) w naszym sklepie jest wiążąca do czasu realizacji zamówienia lub jego anulowania

    CZAS DOSTAWY ZAMÓWIEŃ
    Przesyłka powinna dotrzeć do Twoich rąk w ciągu 2 dni roboczych od daty jej nadania. Jeżeli nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia, to niezwłocznie poinformujemy Ciebie o najbliższym możliwym terminie realizacji wysyłki.


    Wysyłki realizujemy za pośrednictwem usług kurierskich POCZTEX - Poczta Polska.

    KOSZT DOSTAWY

  • 17 zł - Przelew, Pay'u, Raty Pay'u, PayPal - Pocztex Express 24 (na wskazany adres)

  • 17 zł - Przelew, Pay'u - Pocztex Express 48 (odbiór w punkcie - Poczta Polska, Orlen, Kiosk Ruch)

  • 20 zł - Płatność przy odbiorze - Pocztex Express 24 (na wskazany adres)

  • 16 zł - Płatność przy odbiorze - Pocztex Express 48 (odbiór w punkcie - Poczta Polska, Orlen, Kiosk Ruch)

  • 45 zł - Przelew, Pay'u, Raty Pay'u, PayPal - Zagranicę - Poczta Polska

 

ZAPEWNIENIE DYSKRECJI
Wszystkie przesyłki pakujemy dyskretnie i bezpiecznie aby nie uległy uszkodzeniu podczas transportu. Na przesyłce jako nadawca widnieje: Medica-Group Sp. z o.o. ul. Mikołaja Reja 43/1 76-200 Słupsk.

 


Zwroty / odstąpienie od umowy

Zgodnie ustawą o prawach konsumenta:

Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35.

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

  1. dla umowy, w wykonaniu, której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
    a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,
    b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej rzeczy,
  2. dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy
  3. Zwroty prosimy uzgadniać pisemnie na nasz adres e-mail: sprzedaż@medica-group.pl lub listownie na adres Medica-Group Sp. z o.o. ul. Mikołaja Reja 43/1 76-200 Słupsk.
  4. Wymieniane lub zwracane produkty nie mogą być używane.


Koszt zwrotu GRATIS !!!

Nasi klienci nie płacą za koszty zwrotu do nas towaru. Koszty zwrotu ponosi nasz sklep.

 

Jak to działa?

Po uzgodnieniu z nami zwrotu:

  1. Na stronie https://ezwroty.poczta-polska.pl/ wpisz nazwę naszego sklepu. Po wybraniu naszego sklepu, kliknij przycisk DALEJ
  2. Wypełnij dane w formularzu (pola oznaczone gwiazdką są wymagane). Po wprowadzeniu danych kliknij WYŚLIJ
  3. W tym momencie zostanie do nas wysłane drogą elektroniczną zgłoszenie Twojego zwrotu
  4. Po naszej akceptacji w systemie na zwrot otrzymasz na podany wcześniej przez Siebie e-mail wiadomość od Elektronicznego Nadawcy Poczty Polskiej. W wiadomości tej będzie się znajdować link celem wygenerowania i zapisania nalepki adresowej. Po kliknięciu w link z e-maila postępuj zgodnie z pojawiającymi się komunikatami tj.:
    - wybierz adres lub kod pocztowy placówki pocztowej
    - podaj swoje dane teleadresowe (pola oznaczone gwiazdką są wymagane)
    - po wprowadzeniu danych kliknij DALEJ
    - przyciskiem POTWIERDŹ potwierdzasz swoje dane wyświetlone w informacjach o zwrocie
    - kliknij WYDRUKUJ NALEPKĘ ADRESOWĄ - przesyłka jest już gotowa do nadania
  5. Udaj się do wcześniej wybranej placówki Urzędu Pocztowego i nadaj przesyłkę zwrotną do naszego sklepu.


Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów zawartych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta.

Wzór formularza odstąpienia od umowy:
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)


Adresat:
Medica-Group Sp. z o.o.

ul. Mikołaja Reja 43/1

76-200 Słupsk
e-mail: sprzedaż@medica-group.pl


Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy
sprzedaży następujących rzeczy(*) / umowy dostawy następujących rzeczy(*) / umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*) / o świadczenie następującej usługi(*)
..................................................................................................................................
..................................................................................................................................
..................................................................................................................................
..................................................................................................................................
..................................................................................................................................
Data zawarcia umowy(*) / odbioru(*):
.................................................................................................................................
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
..................................................................................................................................
Adres konsumenta(-ów):
.................................................................................................................................
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
................................................................................................................................
Data:
.................................................................................................................................

(*) Niepotrzebne skreślić

 


Wymiana towaru

Chcąc zapewnić naszym klientom pełną satysfakcję z zakupionych u nas produktów, zapewniamy ich wymianę na inne produkty po uprzednim skontaktowaniu się z nami pod adresem e-mail: sprzedaż@medica-group.pl lub listownie na adres Medica-Group Sp. z o.o. ul. Mikołaja Reja 43/1 76-200 Słupsk. Wymieniane lub zwracane produkty nie mogą być używane.

 


Reklamacje

Naszym obowiązkiem jest dostarczenie zamówionej rzeczy bez wad.
Każdy nasz klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
Każdy towar kupiony w naszym sklepie objęty jest gwarancją i może zostać wymieniony.
W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru poleconą przesyłką pocztową ekonomiczną razem z otrzymaną z nim fakturą i opisem przyczyn reklamacji.
Przesyłkę reklamacyjną prosimy odesłać pod adres:
Medica-Group Sp. z o.o.

ul. Mikołaja Reja 43/1

76-200 Słupsk


WAŻNE

* Produkty (preparaty) na tej stronie nie zapobiegają chorobom ani ich nie leczą. Nie należy stosować w przypadku nadwrażliwości na którykolwiek ze składników danego produktu (preparatu). Skład, sposób używania, właściwości, środki ostrożności, sposób przechowywania oraz termin ważności znajduje się na opakowaniu każdego produktu (preparatu). Możesz nam zwrócić produkty nieużywane, w oryginalnym i nienaruszonym opakowaniu jeżeli po ich otrzymaniu i zapoznaniu się z ulotką lub informacją na opakowaniu okaże się, że nie możesz stosować tych produktów (preparatów) na przykład z uwagi na ich skład czy właściwości. Nie gwarantujemy uzyskania takich samych efektów dla każdego użytkownika naszych produktów, opisane działania poszczególnych produktów są indywidualne dla każdej osoby i mogą dawać różne efekty w zależności od indywidualnych uwarunkowań każdego organizmu.
 

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Niniejsza polityka prywatności („Polityka Prywatności”) stanowi integralną część Regulaminu naszego sklepu. Akceptacja Regulaminu oznacza również akceptację Polityki Prywatności. Przed rozpoczęciem korzystania z naszego sklepu Kupujący powinien zapoznać się z Polityką Prywatności. Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych osób korzystających z naszego sklepu.

1. Administrator

1.1. Administratorem danych osobowych osób korzystających z naszego sklepu, w tym Kupujących i Użytkowników, jest Medica-Group Sp. z o.o. ul. Mikołaja Reja 43/1 76-200 Słupsk NIP: 839-317-84-36, KRS: 0000548311, REGON: 361035059 („Administrator”).

1.2. Administrator przetwarza dane osobowe zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”).

2. Gromadzone Dane

Gromadzone dane osobowe obejmują: imię i nazwisko, nazwa (firma), NIP, adres prowadzenia działalności, adres dostawy, numer telefonu, e-mail, dane karty kredytowej, numer rachunku bankowego, login i hasło Użytkownika, adres IP komputera z którego dokonano rejestracji lub złożono zamówienie. Dane osobowe gromadzone są przy rejestracji Użytkownika, wypełnianiu formularza Zamówienia, formularza zapisu na newsletter, formularza usługi LiveChat, w trakcie komunikacji z podmiotem danych.

3. Cele przetwarzania Danych

Dane przetwarzane będą w celu:

3.1. Świadczenia usługi Konta – przez okres prowadzenia Konta na rzecz Użytkownika, aż do momentu likwidacji Konta Użytkownika na żądanie Użytkownika - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;

3.2. Zawarcia i realizacji umów sprzedaży produktów za pośrednictwem Portalu – do czasu zakończenia realizacji umowy - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) oraz art. 9 ust. 2 lit. h) RODO;

3.3. Realizacji przez Administratora ciążących na nim obowiązków prawnych, prawa podatkowego – przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku należnego w związku z zawarciem i realizacją umowy sprzedaży produktu za pośrednictwem Portalu, albo dłużej jeżeli wymagają tego przepisy prawa - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) oraz art. 9 ust. 2 lit. h) RODO;

3.4. Umożliwienia korzystania z usługi LiveChat – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) oraz art. 9 ust. 2 lit. a) RODO – do czasu cofnięcia zgody;

3.5. ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami jakie Administrator albo Państwo możecie mieć w stosunku do siebie (w tym danych zawartych w Koncie Użytkownika, danych dotyczących umów sprzedaży produktów za pośrednictwem Portalu, danych przetwarzanych w związku z udzielaniem odpowiedzi na pytania w ramach usługi LiveChat) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) oraz art. 9 ust. 2 lit. h) RODO - przez okresy przedawnienia roszczeń, określone w przepisach prawa;

3.6. Wysyłania newslettera z wszelikimi treściami informacyjnymi – aż do cofnięcia zgody - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3.7. Wyświetlania reklam spersonalizowanych na stronie naszego sklepu, w tym zrozumienia procesów zakupowych i powiązań między produktami, na podstawie historii zakupów, produktów znajdujących się w koszyku klienta oraz historii przeglądanych produktów – aż do wniesienia sprzeciwu - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;

4. Dobrowolność podania danych, zgoda na przetwarzanie

4.1. Podanie danych jest dobrowolne. W zakresie wskazanym w Regulaminie podanie danych jest konieczne w celu Rejestracji lub złożenia i realizacji Zamówienia.

4.2. Mogą Państwo podać swoje dane osobowe, nie wyrażając jednocześnie zgody na ich przetwarzanie w celu otrzymywania newslettera albo korzystania z usługi LiveChat.

4.3. W przypadku udzielenia zgody na przetwarzanie Państwa danych w powyższych celach, mogą Państwo cofnąć tę zgodę w dowolnym momencie, kontaktując się z nami pod adresem biuro@medica-group.pl tel.: +48 59 728 50 23 lub +48 570 360 920. Zgodę na otrzymywanie newsletter mogą Państwo cofnąć również klikając w odpowiedni link, umieszczony w każdym newsletterze. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

5. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych

5.1. Każdemu, czyje dane osobowe są przetwarzane przysługuje prawo dostępu do dotyczących go danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub prawo sprzeciwu wobec przetwarzania (o ile jest to możliwe w świetle przepisów prawa), ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Osobie której dane są przetwarzane przysługuje także prawo wniesienia skargi do organu ochrony danych osobowych.

5.2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem: iod@medica-group.pl

5.3. Przewidywanymi odbiorcami danych są podmioty którym Administrator powierzy przetwarzanie danych, w tym na przykład podmioty dostarczające infrastrukturę techniczną wykorzystywaną w celu prowadzenia Portalu, dostawcy usług logistycznych, podmioty którym Administrator zlecił prowadzenie obsługi klienta, pracownicy i współpracownicy Administratora lub tych podmiotów – w zakresie w jakim jest to niezbędne do realizacji celów określonych w niniejszej Polityce Prywatności lub wynikających z umów, jakie zawarli Państwo z Administratorem.

5.4. Administrator może odmówić usunięcia Danych, jeżeli istnieją przesłanki wynikające z przepisów prawa.

6. Zabezpieczenie Danych

6.1. Administrator stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, przetwarzaniem z naruszeniem prawa oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.

6.2. Do przetwarzania Państwa danych wewnątrz organizacji Administratora dopuszczane są wyłącznie osoby upoważnione przez Administratora.

7. Pozostałe postanowienia

7.1. Dane mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości. Administrator przekazuje zebrane dane osobowe organom administracji państwowej, organom ścigania oraz organom wymiaru sprawiedliwości na ich wyraźne żądanie i tylko w przypadkach określonych przez przepisy prawa.

7.2. Nasz sklep jest uczestnikiem programu „Zaufane Opinie” w ramach usługi świadczonej przez Ceneo Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-166), ul. Grunwaldzka 182, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000493884, NIP: 7792420393, oraz uczestnikiem programu „Wiarygodne Opinie” w ramach usługi świadczonej przez Opineo Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-333), ul. Powstańców Śląskich 2-4, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000357466, NIP: 8971762604, polegających na przesyłaniu za pośrednictwem poczty elektronicznej odpowiednio przez Ceneo Sp. z o.o. i Opineo Sp. z o.o. - po uzyskaniu zgody Kupującego - ankiet służących uzyskaniu od Kupującego opinii na temat dokonanej transakcji oraz zakupionego produktu a także na zamieszczaniu w serwisie dostępnym w domenie Ceneo.pl i Opineo.pl opinii wyrażonych przez Kupujących w rezultacie otrzymania ankiet.

7.3. Kupujący dokonujący zakupu w naszym sklepie może dobrowolnie wyrazić zgodę na przekazanie jego danych osobowych, w tym adresu e-mail, do Ceneo Sp. z o.o. i Opineo Sp. z o.o. oraz na przetwarzanie przez Ceneo Sp. z o.o. i Opineo Sp. z o.o. jego danych osobowych – wyłącznie w celu wypełnienia ankiety wskazanej w ust. 8.2.

7.4. Informacje dotyczące wykorzystania plików cookies zawarte są w Polityce Cookies.

7.5. Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności. Każdą osobę wykorzystującą w jakikolwiek sposób nasz sklep obowiązuje aktualna wersja Polityki Prywatności.
 



POLITYKA COOKIES

Sklep internetowy Medica-Group (sklep działający pod adresem https://medica-group.pl/, sprzedający produkty znajdujące się w jego ofercie za pośrednictwem Internetu, zwany dalej Sklepem), szanując prawo do prywatności Użytkowników Sklepu, opracował niniejszy dokument, w którym prezentuje swoje stanowisko w sprawie wykorzystywania plików cookies. Sklep używa plików cookies, aby zapewnić Klientom bezpieczeństwo i efektywność korzystania ze Sklepu. Poruszając się po stronie Odwiedzający (Użytkownik Sklepu) Sklep wyraża zgodę na wykorzystywanie przez Sklep plików cookies. W każdej chwili Odwiedzający Sklep może zarządzać swoimi ustawieniami cookies. Ograniczenie przez Odwiedzającego stosowania plików cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne w Sklepie.

Czym są pliki cookies?

Pliki cookies są to pliki tekstowe przechowywane na urządzeniu Użytkownika (Odwiedzającego Sklep). Pliki cookies umożliwiają Sklepowi rozpoznawanie poprzednich preferencji Użytkownika (Odwiedzającego Sklep) podczas kolejnej wizyty w Sklepie. Plik cookie nie zawiera ani nie gromadzi informacji.

Do czego Sklep wykorzystuje pliki cookies?

Sklep wykorzystuje pliki cookies, aby dostosować stronę do preferencji Użytkowników, ułatwić nawigację po stronach oraz zapewnić bezpieczeństwo dokonywanych zakupów. Nie przechowujemy w plikach cookies danych osobowych lub innych poufnych informacji.

Z jakiego rodzaju plików cookies korzysta Sklep?

- Cookies sesji - działają tylko podczas przeglądania stron Sklepu umożliwiając tym samym prawidłowe ich funkcjonowanie. Są również wykorzystywane przez serwer do przechowywania informacji o działaniach, w przypadku zerwania połączenia z serwerem Użytkownik może wrócić w to samo miejsce na stronie. - Cookies trwałych - pozostają na urządzeniu po odwiedzeniu Sklepu, co oznacza, że Sklep może zapamiętać ustawienia Użytkownika podczas kolejnych odwiedzin. Dzięki temu Sklep staje się łatwiejszy w nawigacji i zapamiętuje preferencje Użytkownika. - Cookies podmiotów zewnętrznych - umożliwiają dostosowanie wyświetlanej strony do preferencji Użytkownika w momencie, gdy dokonuje zakupów.

 

Udanych zakupów oraz miłego dnia !!

www.medica-group.pl

 

* Produkty (preparaty) na tej stronie nie zapobiegają chorobom ani ich nie leczą. Nie należy stosować w przypadku nadwrażliwości na którykolwiek ze składników danego produktu (preparatu). Skład, sposób używania, właściwości, środki ostrożności, sposób przechowywania oraz termin ważności znajduje się na opakowaniu każdego produktu (preparatu). Możesz nam zwrócić produkty nieużywane, w oryginalnym i nienaruszonym opakowaniu jeżeli po ich otrzymaniu i zapoznaniu się z ulotką lub informacją na opakowaniu okaże się, że nie możesz stosować tych produktów (preparatów) na przykład z uwagi na ich skład czy właściwości. Nie gwarantujemy uzyskania takich samych efektów dla każdego użytkownika naszych produktów, opisane działania poszczególnych produktów są indywidualne dla każdej osoby i mogą dawać różne efekty w zależności od indywidualnych uwarunkowań każdego organizmu
Copyrights © 2020 Medica Group. All rights reserved. Kopiowanie materiałów bez zgody właściciela zabronione.
Realizacja
Zgłoszenie do Programu Partnerskiego
Nazwa firmy: *
Imie i nazwisko: *
Email *
Adres: *
Miejscowość: *
Kod pocztowy: *
NIP: *
Telefon: *
Wiadomość do Medica-Group *
Zapoznałem się z regulaminem.
Wypełnij wszystkie pola i potwierdź znajomość regulaminu.
Twoje zgłoszenie zostało przesłane do weryfikacji.